Lååååång dag!

Jag påbörjade fotoboken lite och sen kollade jag på PLL, nästa avsnitt kommer inte förens i juni så nu är det bara att vänta... Vid halv 3 åkte vi till Växjö, bilen klarade sig så vi får köra i alla fall ett år till med den, bra! Sen blev det Grand, köpte ett par trosor som jag ska ha under balklänningen, hoppas dom är bra och inte syns igenom.
 
När vi va klara där så åkte vi och jobbade på två ställen, så vi slipper det imon. Kom hem lite efter 8 så det var inte så farligt. Nu har jag hållt på med fotoboken ett tag till så bilderna är på plats i alla fall. Inte speciellt nöjd men vad ska man göra... Ska skriva i loggboken och sen är jag klar med det för idag. Nu har jag sökt ett jobb och även letat sommarjobb, men jag vill inte va inom vården så det verkar som att jag inte kommer få något.
 
Tänkte snart lägga mig och läsa. Imon har jag en ansiktsbehandling och sen åker jag och My till Rickard. Hans syster ska kolla håret och sånt för hon ska nämligen hjälpa oss inför balen, jätte snällt :) Och efter det ska jag, My och Rickard bowla. Tycker faktiskt att det är roligt :D Hoppas det går bra, och sen sover jag där.
 
xoxo linda