Måndagshäng!

VARNING!! Långt inlägg!
 
Har varit dålig på att uppdatera men jag har inte haft tid. I lördags så åkte jag, Annelie, My, Janeth och Filipe till Burger King som öppnade i fredags. 4 av oss tog Wopper Meal för 39:- och det var riktigt gott! Har bara ätit där 2 gånger innan och det var på en flygplats i Turkiet och på Liseberg. Tycker dock att lokalen var rätt dålig, inte speciellt mycket plats och det är dumt möblerat, och då funkade inte kortterminalerna (?) så allt var kontant. Eftersom vi inte stack in på Grace så hade jag en 100 lös så det löste sig :) Jag vet inte om jag stavar allt rätt i och med att detta är rätt nytt för mig, men det får ni leva med!
 
Sen blev det stationen för att hämta Rickard och släppa av My. Sen hem och duscha och fixa sig för vid 4 var det kalas hos min moster. Fick mysa jättemycket med Leia :) Hon sov hos mig och lite sånt, supermysigt! Tyvärr bajsade hon när hon låg i mitt knä, bubblade rätt bra, tur att hon hade blöja :) Mysig info va? ;) En av mina kusiners kusin var där, kul att träffa honom igen, blir typ bara 2 gånger per år eller så. Han är lika gammal som oss och så har han en bror som är två år äldre och vi brukar prata på kalasen och sånt. Räknade ut att vi har känt varandra i 12 år, lite sjukt. Jag är alltså inte släkt med dom, de är kusiner på pappans sida och jag är på mammans sida.
 
Igår fyllde jag och My 19 år! Båda pojkvännerna och mormor va här, mysigt :)
Fick pengar och presentkort, och en ring som jag spanade på tidigare i år. Självklart är det en rosett på den :) Fick present av Rickards föräldrar, helt underbara är dom! Så söta :) Och dom visste precis vad jag gillade också, omedvetet val av dom men bra gjort! Så gulligt :)
 
Idag var det skola, började med samhäll och där fick vi en ny uppgift. Frågade om jag fick veta resultatet på den muntliga redovisningen som vi hade innan lovet, och det fick jag, och gissa om jag blev förvånad!
 
Bilden blev lite liten men man kan se ändå. Och jag som mår psykiskt dåligt av muntliga redovisningar blev självklart glad och förvånad av detta så kände att jag behövde visa det, blev faktiskt stolt över mig själv! Och det händer inte ofta... Men det känns riktigt bra, trodde inte det skulle bli så bra för jag höll inte tiden, var för kort men det gjorde tydligen inget.
 
Efter det hade jag foto och där var det väl mindre roliga besked. Hade MVG i A-kursen och nu i B-kursen ligger jag bara på ett G. Så ska leta upp lite och sånt så jag kan få ett VG i alla fall, blir inte nöjd annars! Synd bara att det är det tråkigaste ämnet på hela året, man vill ju inte riktigt försöka, men det får jag väl ta och göra nu.
 
Har roat mig lite ikväll med religion och samhäll och har kommit en bit på vägen, men det blir mer imon.
 
Är ledig imon för den lektionen jag hade blev inställd, känns skönt för jag behöver verkligen sovmorgon! Har sovit dåligt för länge och man sover inte lika bra tillsammans med någon hur mysigt det än är. Ska passa på att plugga lite då med innan jag tar bussen till stan för att jobba, funderar på att ta gymmet innan för det kan verkligen behövas. Har blivit för onyttig så det kan sluta illa. Ska "fuska" lite på mitt PA nu med, ska kolla bland gamla bilder och se om jag kan använda mig av dom för jag har inte tid att ta egna, så blir att redigera och sen skicka iväg skiten för jag börjar ge upp nu.
 
xoxo linda