Missemys!

Har Lisa jämte mig, eller jag är i sängen och hon soffan men ändå, mysigt! Hade tänkt ge mig på fotouppgiften vi har men tycker läraren svarar sjukt dåligt på PIM, fattar inte vad han menar. Vi ska göra streck och sånt på 5 bilder och jag skickade dom för att se om jag har gjort rätt, hans svar är: "Ja skicka in dom". Jag gjorde ju det samtidigt som jag skrev? Aja, jag kör på dom jag har så får vi se.
 
Praktiken var ansträngande idag, barnen bråkade lite och lyssnade inte så fick ta lite allvarligt prat med en av dom. Maten är så sjukt god där! Det kanske inte låter gott när man säger det, men alltså herregud vad gott! Det är verkligen höjdpunkten på hela veckan, skolans mat är skit i jämförelse. Mums! Idag blev det fiskgratäng och potatismos, smakade underbart! Till mellanmål blev det någon form av räkröra/skagenröra. Tredje gången nu, förra gången var det någon laxröra och det går inte att beskriva hur god den va! Nej, nu ska jag sluta prata om mat...
 
När jag kom hem så åt jag och sen drog jag ut på en promenad ensam med bästa musiken i mina öron! Sen hem och duscha, så nu tänkte jag plugga lite. Imon följer jag med Rickard hem och kanske måste plugga lite där med, men det gör nog inget.
 
xoxo linda