Ny vecka!

Har inte skrivit så mycket då Rickard har varit här. Han följde med hem i fredags, handlade lite gott på kvällen och slappade. Janeth kom förbi en runda också, bad henne ta med vovve och det gjorde hon, mysigt! I lördags så åkte jag, Rickard, My och mamma till Växjö för My skulle kolla lite inför studentfesten. När vi kom hem så låg jag och läste medan R kollade på TV, socialt par! Gick upp efter 8 någon gång och gjorde mat med My, Robin och mamma, kyckling, mums! Sen satt han och jag inne hos mamma och kollade på HP men vi blev så trötta att vi bara såg halva filmen tror jag.
 
Igår gjorde vi inte allt för mycket, jag lyckades somna några gånger. Vi åkte till Växjö vid 3 med mamma. Han åkte hem och vi åkte till mormor på sjukhuset. Va där i 2 timmar tror jag, sen åkte vi till lägenheten och läste lite, sen hem. Tog det rätt lugnt här hemma under kvällen, redigerade en film till Martin, sen vilade jag lite för jag skulle hämta My, Annelie och Janeth i Växjö, dom hade varit på studentfesten.
 
Idag får jag se vad som händer. Funderar på om jag ska dammsuga och skura lite. Vid 3 ska bilen besiktas (?) och efter det ska vi jobba. Ska plugga mer historia, en del sitter faktiskt redan, och så ska jag påbörja fotoboken också.
 
xoxo linda