Sov gott!

Hade tänkt sova snart så har faktiskt gått och lagt mig.

Va tvungen att byta piercing i tungan för översta kulan med en ring lossnade två gånger idag imon typ en timme. Första gången så pratade jag och då bara flög den ut i Mys knä, jag fattade ingenting, och sen lossnade staven.
När jag gick från skolan så pratade jag också och då kände jag att den låg lös i munnen. Bytte så fort jag kom hem, hade väntat att detta skulle hända för det blev så förra gången. Hade en sånhär fast svart sten.

Har även bytt till en blå sten i naveln. Tycker det är dåligt att dom bara lossnar sådär utan anledning. Vaknade en gång av att den på bilden lossnade, rätt sjukt egentligen. Glad att jag inte svalde den i alla fall.

Nu ska jag sova! Först skola och sen ska jag och My besöka universitet och kolla lite. Sen vid 4 så jobbar vi, har vi tur med Mys gymkort så blir det ju yoga 17:30 :) Blir troligen en lång dag så man behöver vila lite.

xoxo linda