Bal och student!

I veckan kom ju mina saker som jag beställde. Provade klänningen och den var sönder i en söm och hjärt-formen vid brösten var helt ojämn, den var nästan rak på ena sidan (som man kan se på bilden) medan den andra var rund, som den skulle. Så har skickat tillbaka och fick ta en större storlek för den andra var slut. Hoppas det löser sig.
Jag har länge tyckt att min balklänning är tråkig, och det gör jag än, men jag kommer kunna använda den fler gånger och nu för tiden så är det mer vanligt att ha en enkel. Va ju ute efter en annan men den var dyrare och en engångs klänning, alltså rätt onödigt. Färgen är aldrig samma på kort som IRL, men den duger :)
 
Dålig kvalité på korten då jag har tagit dom med mobilen, och sen skickat dom på FB, för att sen ta dom därifrån. Så det blir som det blir, men skit samma. Ska ta och sy upp klänningen någon dag med, kanske får kolla upp det på onsdag för det börjar ju bli lite ont om tid, kan ju vara fler som inte gjort det än.
 
xoxo linda