En stark resa - igen!

Har skrivit lite på samhäll nu, men orkar inte mer. Ska fortsätta imon på religionen och eventuellt när jag kommit hem från skola och jobb. Har även planerat att vara hemma hela helgen så ska fixa med skolarbete då med. Borde ju bli klar, lättare ämne denna gången. Jag är godkänd i uppgiften men satsar på högre så valde att göra såhär.
 
Nu ska jag ge katterna mat och fixa lite annat för vid 8 ska jag kolla på "En stark resa - igen!" med pappa. Efter det lägger jag mig och kanske läser lite. Ska vila när jag kommer hem imon lite för på kvällen är det Vårruset och jag blir trött så tidigt på dagen/kvällen så lika bra att göra så. Ser faktiskt fram emot det, hoppas det blir kul och att vädret är på vår sida. Det är även 5 månader med R imon, mysigt! Men som vanligt kan vi inte träffas då.
 
Fick mejl från Posten innan om att sakerna jag beställde har kommit, så ska se om jag kan hämta det imon! Ska bli kul, vill prova det och se så det passar. Kanske att det kommer upp bilder på det, men jag vet inte, folk är ju som dom är.
 
xoxo linda