Helgen

Har inte skrivit på typ en vecka, lite dåligt... Men får se om jag skriver om det sen!
 
Rickard följde med mig hem i fredags och stannade hela helgen. I lördags så kollade vi på ESC finalen och jag tycker det var rätt dåliga låtar i år, men man "vänjer" väl sig sen. Som jag sagt tidigare så trodde jag ju inte på Robins bidrag, dels för det var inte han, gillade han sjukt mycket i IDOL men detta var bara fel. Men även för att låten i sig inte var något att hänga i granen precis. Och som vi alla vet så är det ingen som vill att värdlandet ska vinna igen. Jag är glad att Danmark vann, även om jag inte gillade hennes lår heller precis, refrängen passade inte och hon läspade så jag blev nästan förbannad när man hörde henne både prata och sjunga. Men det är kul att det är ett nordiskt land som vann, och att dom vann förra gången det va i Sverige också :) Jag tror vi hade lyckats lite bättre med Yohio, men man vet ju aldrig vad Europa vill ha. Vi satt och kollade på hela programmet i alla fall och jag tyckte Petra Mede var bra, riktigt bra engelska. Det lät lite väl inövat ibland så hon har nog tränat ett bra tag! Men bra ändå.
 
I fredags kollade vi på Let's dance men det var lite drygt. Dom är duktiga men tror det är lite för långdraget. Erik Segerstedt åkte ut, lite synd men slutade som 4 så det är ändå bra.
 
Igår jobbade vi, gick rätt fort men var lite segt. Har två ställen att jobba på idag och sen är jag "ledig" imon eftersom jag inte har något att städa! Blir troligen yoga med mamma om hon kan, annars får jag gå själv.
 
xoxo linda