Jockiboi talar ut

Jag har ju sagt att jag skulle säga vad jag tyckte om videon som Jockiboi spelade in och la upp på youtube, där han berättar att han tagit droger. Tryck på bilden för att komma till videon.
Jag totaldissar denna video och fattar inte varför folk helt plötsligt får respekt för honom. Han erkänner att han tagit droger, på riktigt. Han är inte den ända. Visst är det bra att han går ut med det, men som att man inte fattade det innan liksom.
Någon sa att han besökte platsen där en 13 årig flicka tagit sitt liv. Hon som hoppade framför ett tåg. Tydligen hade hon honom som förebild och då åkte han dit till den platsen. Visst är det snällt av honom, men vore det inte bättre av honom att besöka henne när hon levde? Och han hade ju ADLRIG åkt dit om det inte var för att hon såg upp till honom. Hade haft mer respekt för honom om han åkte dit ändå, utan att hon såg upp till honom.
Nej, jag förstår inte poängen alls med denna video och är troligen den ända som tycker det är fånigt.
 
xoxo linda