Lördag!

Har varit dålig på att skriva igen. I onsdags åkte jag ju till Rickard, vi åt på McDonalds och sen hem till honom för att sova. På torsdagen åkte vi till stallet och fixade lite ute, fick lite färg. Det va mysigt, men alldeles för mycket spindlar! Sen hem igen och sola, sen grillade vi.
Hans syster kom och övade balfrisyr på mig, kan bli bra! Ska nog be henne fixa smink med för hon gjorde det på My och det blev bra!
 
Igår vaknade jag vid 4, åt frukost och sen lite efter halv 5 så åkte vi för att hämta min morbror. Jag, My, mamma och morbror skulle nämligen åka till Tyskland. Resan blev inte så bra för det tog för lång tid att köra i Tyskland så vi lyckades bara handla vid hamnen och där hade dom inte cidern som jag ville ha. Men vi skulle åka till hösten igen.
Åt McDonalds på vägen hem, provade McFeast och den va god! Sen minns jag inte mer av hemresan, men vi va hemma runt halv 2.
 
Idag har jag fixat en del hemma, och nu tänkte jag plugga lite. Ska få en del gjort i samhäll tänkte jag, sen ska jag bara läsa lite. Nästan hela klassen har svarat på om dom ska med på flaket eller inte, det är typ bara 4 kvar så ska nog pimma dom. Bra!
 
xoxo linda