Seg dag!

Har varit väldigt seg idag, hade behövt lite mer sömn och borde egentligen stretchat innan jag la mig. Men i alla fall, har kommit igång med historian, bytte ämne för det blev lättare så. Ska fixa över filmen på datorn, har den bara på en hårddisk och sen kan jag fortsätta jobba på onsdag. Tror inte jag ska göra någon historia denna helgen. Ska ju roa mig med samhäll men det tar jag en annan dag.
 
Följde med Elin när hon skulle ta hål i örat innan idag och sen tog vi tåget tillsammans. När jag kom hem så va jag på tippen med pappa, sen åt och jag och sen somnade jag. Det var nog det dummaste idag, blir så stel och får ont i kroppen, träningsvärk så det skriker om det. Men jag överlever!
 
Har hållt på med lite saker till studentflaket. Måste veta exakt hur många vi blir så vi kan räkna ut hur mycket vi ska betala, men även för att man måste anmäla till polisen. Man måste ha med färdvägen, men den tänker inte jag ta ansvar för eftersom jag har fixat det mesta nu. Så får se om någon annan kan fixa det, finns några i klassen och inte verkar bry sig ett skit, dom säger i stort sett ingenting när vi pratar om detta i skolan. Så det kan dom fixa tycker jag, men vi får väl se.
 
Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag nog läsa lite. Imon åker jag och My till Rickard för hans syster ska öva balfrisyrerna på oss en gång till. Åker hem efter det för på fredag blir det Tyskland med My, mamma och morbror.
 
xoxo linda