Träna + jobba!

Ska till gymmet om lite mer än en timme för att träna! Förra veckan var hemsk! Hade bara varit på SensiaCross veckan innan, annars hade jag inte tränat på över en månad. I torsdags var det SomaMove och Zumba och det var nog ca 1,5 månad sen, det blev så tungt på Soman ett tag att jag bara ville gå hem, har aldrig känt det innan. Hade bokat in alla tre passen ikväll och imon men gjorde en "operation" i tisdags så vill inte riskera att stygne går upp. Har faktiskt ingen aning om hur sånt funkar så kanske hade kunnat köra på som vanligt, va så dum och inte frågade...
Men för att minska riskern så kör jag bara Zumba för där sträcker jag mig inte i såna vinklar. Ska in tidigare för My ska träna som vanligt så jag ska komma in med kläder så jag tar väl bandet i typ en timme. Ska bli skönt att röra på sig! Imon hade jag ändå inte kunnat i och med McDonalds.

Efter gymmet blir det att städa och sen hem och sova! Hinner inte jobba i helgen så lika bra att göra såhär. På måndag blir det även Ullared med mamma, My och Rickard :) Hoppas man hittar något!

Göran gjorde mig sällskap innan men han ser ut att vara arg på mig...

Långt och lite meningslöst inlägg men ni får helt enkelt stå ut :)

xoxo linda