Dag 2!

Idag var det då dag 2 med jobbcoachen. Först hade jag ett läkarbesök, kom lite sent men det gick jättebra ändå och jag hann i tid till jag skulle vara hos coachen. Idag gick vi igenom vad vi är bra på, vi skulle "inventera" oss själva. Det vi skrev upp ska vi ha till hjälp när vi skriver personligt brev senare i veckan, hoppas det går bra! Man hittade faktiskt nya egenskaper som jag inte hade tänkt på innan! 
 
Efter det åkte jag och My och letade upp Stenladan för det är där jag ska skriva Högskoleprovet. Hittar dit nu! Men har inte ens övat till proven och det är på lördag så tänkte sätta mig med det nu tills lite innan 8 för då ska jag bänka mig framför TV:n. 
 
Vädret har för övrigt blivit väldigt tråkigt... Regn och kallt! Hade glömt ta med mig jackan till Rickard så den fick My ta med sig igår. Smart där! Nu ska jag se om R har ett fungerande Word på sin dator och sen ska jag söka jobb! 
 
xoxo linda