Idag!

Bjuder på bilden...
Inte den bästa men jag orkar inte bry mig! Så ser håret ut i alla fall. Fick börja med att lägga i röd färg eftersom man inte har några pigment i håret när man bleker det, så det svarta skulle blivit grönt annars. Det gör att håret skiftar i svart, rött och lila men för mig gör det inget. Jag har ju en rosa hemma men det blir sååååå fjortis-aktigt om man ska ha det ihop med det blonda, och jag tycker det är rätt fult. Jag älskar svart så valet var enkelt. Anledningen till att jag gjorde detta? Jag blev trött på att ha enfärgat hår, har alltid haft slingor när jag har färgat förr och det är snyggt! Får tacka Rickards syster som hjälpte mig! Har verkligen tur att hon är frisör, men man ska inte utnytja det! 
 
I alla fall! Idag ska jag putsa mammas fönster, lär väl ta ett tag. Jag får inte ut alls mycket pengar nu för tiden så hon har sagt att jag kan få betalt om jag fixar fönsterna och storstädar lägenheten i Växjö. Känns rätt bra för december blir en dyr månad! Rickard fyller år, vi har årsdag, julafton och nyår. Har fixat 1,5 julklapp så det är ju alltid något. Hade varit skönt att ha tillräckligt med pengar att man helt spontant kan gå ut och äta, köpa några fina tröjor eller bara gå på bio. Det kan jag inte nu, dels för att jag inte har tillräckligt, men även för att jag ALLTID måste tänka på hur mycket allt kostar och tänka några gånger extra. Hatar det.. Ska skrivas in i Jobbgaranti för ungdomar fram tills jag börjar jobba, hoppas på bättre inkomst då.
 
Ska även träna ikväll! SomaMove så det lär bli svettigt! Funderar även på att sluta med Zumban, några tjejer som är jobbiga och det är för mycket folk så man kan knapt röra sig, detta har gjort att det börjar bli tråkigt.
 
xoxo linda