God morgon/middag!

Vaknade av att någon ringde mig 2 gånger, ville inte svara för jag kände inte igen numret. Skrev och frågade vem det var, visade sig att det var en kvinna från ett företag där jag har lämnat CV, så nu gick jag troligen miste om en arbetsintervju bara för att jag inte ville svara. Bra start på dagen! Får hopas att jag inte är helt körd....
 
Har sovit rätt dåligt sen vi kom hem från Turkiet, oroligt och mardrömmar och sånt, men inatt sov jag faktiskt riktigt bra verkar det som. Mobilen ringde hav 10 så hade nog kunnat sova längre faktiskt. Skönt! Idag har jag inte planerat, håller på att tvätta en massa med My, behöver rensa upp i källaren där tvättmaskinen är. Fortsätter mitt HP maraton också, hann bara se 3 filmer igår, men det gör inget!
 
Har lite funderingar kring utbildning också. Börjar nämligen fundera på ekonomi men då måste jag läsa matte C först och sen plugga i Kalmar. Så vi får se lite, men då är jag i stort sett garanterad jobb och det är ju bra! Annars blir det kanske förskolelärare eller fritidspedagog (?), något borde det bli. Har jag ju anmält mig till högskoleprovet så måste jag ju söka!
 
xoxo linda