Ny vecka!

I fredags jobbade jag och sen bestämde jag mig för att överraska Rickard som kom hem då. Det var kul att träffa honom igen, och hans supersöta systerdotter :) Var där en liten stund bara och sen hem.
 
I lördags åkte jag och mamma till IKEA och handlade lite, sen blev det kalas för mig kusin som fyllde 10. Va där ca 1,5 timme och sen åkte jag till Rickard. Vi spelade lite och kollade på TV. Skönt att bara ta det lugnt. Åt en supergod blåbärspaj med vaniljsås, mums!
 
Igår var det dags för R att åka tillbaka till Karlskrona så jag tänkte åka hem liten stund innan, men när jag satte mig i bilen och skulle köra så vägrar den att starta, Rickard provar men den starta fortfarande inte. Fick vänta hemma hos honom till hans pappa kom tillbaka efter ha kört honom till stationen, till sist startar den men jag litar inte på den. Tur att jag va där och inte på något konstigt ställe och det var mörkt, hade fått panik.
 
Idag har jag litet HP maraton med mig själv, vi är inte så pigga här hemma. Har varit trött och seg ända sen vi kom hem från Turkiet, och magen bråkar extra, ont och mår illa större delen av tiden. Hoppas det blir bättre med tiden. Börjar troligen bli förkyld också, lite tung i kroppen och så där men jag överlever. Tur att det inte är möte med AF denna veckan, men har ändå jobb. Ska se hur vi gör med mobilen också, mamma ska ringa och kolla, annars blir det någon billig tills abonnemanget går ut i juni (?) nästa år.
 
xoxo linda