Seg kväll!

Vaknade och gick in för att starta duschen. Upptäckte att jag hade riktigt ont nere i magen. Älskar mensvärk, verkligen... Men detta var det värsta jag varit med om, har aldrig haft så ont, försökte duscha men smärtan gick ner i benen nästan hela vägen till fötterna, ryggen och hela nedre halvan av magen. Till sist blev det svårt att andas så kunde inte duscha klart. Gick och tog tabletter för att sen lägga mig igen men låg och vred och vände på mig, kallsvettades och fick panik. Tar ju ett tag innan tabletterna börjar fungera så trodde nästan jag va döende där ett tag... Har aldrig varit med om en sån smärta förr, trots att jag alltid har kraftig värk som brukar ge sig på benen och andningen. Om det är så det känns att föda barn tror jag nog att jag väntar ett tag till...

Har legat i sängen hela dagen och kollat på "The vampire diaries" som jag fått låna av Janeth medan jag tyckt synd om mig själv! Hoppas det är bättre imon för då ska jag till Rickard :)

xoxo linda