Söndag!

I fredags var det förfest hos en kompis bror och där va vi några stycken. Hade riktigt kul för har inte träffat dom ordentligt på ca 3-4 år så vi satt och pratade gamla minnen och sånt :) Åkte in till stan vid halv 12 och gick till Sports, hade ingen lust att dra till Grace när det var ca 1 timme kvar och jag va trött.
 
Igår cyklade jag och My till ishallen för att träffa Elin, hennes bror spelade hockeymatch här så det var ju perfekt att träffas då, har inte gjort det sen studenten! Ska ta en tjejkväll hos henne någon gång snart! Efter det var det hem och äta lite för att sen åka till mormor, längesen vi var där en lördag! Det är kul att vara där då för det är då alla andra i släkten är där, så jag fick träffa mina söta kusinbarn :)
 
Idag har jag och mamma cyklat till Tyrolen för min moster skulle stå och sälja på loppiset som skulle vara där idag. Det var ca 1,5 mil totalt fram och tillbaka. Det var bra träning! Var rätt slut när man kom dit och när jag kom hem ville jag bara gå och lägga mig! Jobbade en stund efter att jag kom hem.
 
Imon är det dags för intervjun, får se hur det går! Ska passa på att gå till Nordea och sätta in resten av studentpengarna på mitt sparkonto och så ska jag och mamma till Telia för att se om jag får en ny mobil. Känns som det kommer strula ett tag till men har jag tur kommer jag hem med en ny mobil imon :) 
 
xoxo linda