Torsdag!

Hade visst inte sabbat mina chanser helt när det gällde en arbetsintervju. Dom ringe mig för ca 30 minuter sen och frågade om jag ville komma på en gruppintervju på måndag klockan 16, absolut! Det är väl kanske inte det bästa stället, men vad vet jag, dom har säkert skit kul dom som jobbar där :) Tänkte skriva vilket ställe det är på måndag, eller efter jag har fått besked om jobb eller inte. Kanske att dom ringde mig för det var brist på andra, men det är bara att tacka och ta emot :D Ska läsa på lite mer om företaget och även om intervju frågor som kan tänkas dyka upp!
 
Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Lånar en bok av Janeths mamma som handlar om Josef Fritzl och man blir så förbannad och äcklad! Hur kan man våldta och skaffa barn med sin egna dotter? Det är så äckligt att jag inte kan förstå det. Har bara några sidor kvar av den och jag kan faktiskt rekommendera den. Man får vet lite mer ingående om vad som hände och hur det var. Men den är lite dryg. När boken skrevs så hade han fortfarande inte blivit dömd så tänkte leta upp lite artiklar om detta sen.
Pappa berättade även om an man i USA (?) som hade 3 kvinnor som fångar tog sitt liv igår eller när det var. Ska läsa om det med tänkte jag.
 
xoxo linda