God morgon!

I fredags åkte jag till Rickard och stannade där till kvällen. Vi stack till gymmet, stallet och spelade spel med hans föräldrar innan jag tog tåget hem. Hade velat stanna men R hade militär grej igår och jag ville inte upp tidigt.

Igår satte jag upp en ny hylla och ändrade två andra, bilder kommer kanske. Sen påbörjade jag en skoluppgift som ska in om ca 10 dagar. Har 4 stycken som ska in i maj och en som ska förberedas till början av maj så det blir en del.
Sen sova och sen jobb. Skulle jobba 23:30-4 men det var så otroligt lite gäster och vi var 5 i kassan så jag fick gå hem. Det gjorde mig ingenting för jag var trött och mådde illa. Jag fick gå vid 2 vilket innebar att jag kunde ta med mig mat hem, så det gjorde jag. Sen gick jag bort till hotellet för My jobbade och så delade vi på maten, nöjda båda två!
Satt hos henne i 2 timmar innan jag va tvungen att åka för jag va så trött.

Idag är det Zumba som gäller, maraton i 2 timmar! Sen ska jag och My stöda. Sen hem och göra ingenting för imon ska jag på min första träff i skolan och jag är nervös!!

xoxo linda