Detta vädret...

Var ute på en promenad med en personal och 2 ungdomar innan, det hade precis slutat regna så vi chansade. Det var uppehåll större delen av rundan typ, men när vi hade ca 1/3 eller 1/4 kvar att gå så öser det ner, vi satte oss under tak för att vänta då det blåste så förbannat också.
Det blev inte speciellt mycket bättre så till sist gav vi upp och gick, till sist sprang vi men mitt barn var inte så sugen på det den sista biten så vi gick.

Tillbaka på Virda och vi var dygnsura! Tack och lov hade jag ombyte med mig för jag sover inte hemma inatt, och eftersom barnet ska sova här så fanns det kläder i garderoben. Kalla och blöta bytte vi om och satte oss framför en film.

Gillar inte alls att vädret har vänt såhär. Köpte 2 par skor igår, ett par spring och ett par sneakers, dom vill jag ju inte använda i detta vädret. Vill ha dom så hela så länge som möjligt och springskorna var inte billiga! Hoppas kunna använda dom snart i alla fall och bilder dyker nog upp imon.

Nu ska jag sluta skriva här för det börjar bli dags att laga mat! Hade hellre legat nerbäddad i sängen med en bra bok, en film och gott att äta!

xoxo linda