Kan inte sova...

Ska upp vid 6, jobbar 7:30-23 imon, borde verkligen sova. Har jag tur får jag 5 timmar, men har fortfarande en massa timmar att ta igen så det är alldeles för lite. Slutar 14 på onsdag, ledig på torsdag och börjar 13 på fredag, där hade jag tänkt sova!
Måste sova då för helgen kommer bli hemsk! Kommer jobba nästan hela tiden.

13-22
1:30-4:30
8-22 (tagit ledigt från 16)
1-4:30
8-17:15

När ska jag hinna sova där emellen liksom? Ska se om jag kan börja 9 istället för 8 för barnet jag ska ha då är inte vaken vid 8. Men ändå, kommer vara en zombie... Tur att man är ledig från ett jobb vecka 33. Har 3 pass på McDonalds men jar sökt ledigt för helgen så jag hoppas jag får det, men är väldigt tveksam. Behöver ledigt en helg, har inte haft någpn sen vecka 11. Sen kommer det fortsätta med jobb på helgerna tills jag får sparken från något jobb gissar jag på.
Bara att bita ihop, även om det går ut över privatlivet. Men med acceptans och förståelse, och en del vilja så löser sig även det! :)

Hade hoppats på att bli trött av att skriva men det hjälpte inget vidare.

xoxo linda