Morgon babbel!

Vaknade för en halvtimme sen ungefär, har legat och glott i mobilen och på TV ihop med min fyrbenta man.

Ska kliva upp och äta frukost när jag skrivit klart detta inlägg tänkte jag. Funderar fortfarande på om jag ska till gymmet eller inte, börjar jobba om 2 timmar så jag hinner i alla fall då det är på gymmet här.

Sen drar jakten på skor igång! My berättade att Robin ska tatuera sig idag, man blir ju sugen själv! Jag har idéer på 2-3 till och även förbättra dom på handlederna, vill att Jonas ska fylla i konturerna då dom är ojämna. Får se när man tar tag i det bara, det ska inte gå för lång tid så jag måste betala för det, det slapp jag sist. Men det är över 2 månader sen så jag måste verkligen ta tag i det snarast! Och jag vill gärna kunna bada direkt när vi är i Spanien i oktober men ju mer jag skjuter på det desto närmre resam blir det.

Nej, frukost! Blir så lätt att när man väl börjar skriva så drar det iväg fort. Mitt första pass på Virda på nästan 2 veckor, kommer kännas lite konstigt. Plus att jag ska ha ett barn som jag bara jobbat med 3 gånger under 6 månader, men det är lika bra jag lär mig för det är det barnet jag står skrivet på i mitt schema. Så det blir nog bra till sist!

xoxo linda