Möte + utbildning

Idag har det varit fritidsmöte på Virda där vi gick igenom en del punkter. Jag kunde inte närvara på hela mötet för jag skulle på en utbildning genom Virda som handlade om Timepool, en sida för oss vikarier där vi bokar våra pass. Det tog ungefär en timme, gick därifrån med några frågetecken men det skulle dom ta upp med min chef.

Har varit hemma ett tag och skrivit dagbok, kollat inspelningar, kollat serier och skrivit ner säsong och avsnitt så jag kan kolla på datorn sen och jag tänkte även dammsuga idag om jag orkar. Får besök efter 15 någongång och sen vid 19:25 ska jag dansa zumba med My, ska bara betala min spärr så jag kan träna på gymmet. Har inte dansat på typ en månad så jag var stel och så på uppvisningen i lördags på marknaden.

Fick min lönespec från McDonalds idag och har någorlunda koll på vad jag får på Virda, vet inte riktigt vad jag får på JonCon och Humana men lönen denna gången blir väldigt bra, den totala summan av alla jobben då.
Om ca 2 veckor drar gymnastiken igång igen, jag och My kommer köra själva så jag hoppas det kommer gå bra!

Nu ska jag fortsätta kolla på TV med Göran, han har blivit en sån mammegris nu när jag sällan är hemms/sover hemma. Min lilla bebis!

Har fortfarande inte lagt upp bilder från London, men jag känner nu att det var så längesen att jag inte kommer göra det. Får jag lust någon gång så kanske shoppingen dyker upp, men det är inte så säkert.

Var ledig igår så nu jobbar jag resten av veckan. McDonalds 17-23 imon. Nästa vecka får jag mitt längsta pass på länge där, 7:30-16:30. Det kommer gå fort när man väl är där men usch, jag längtar inte!

xoxo linda