22 jump street

Igår vlev jag oförberett ledig så jag ungicks med min kusin i några timmar, väldigt kul faktiskt :) hon bjöd på middag, vi pratade skit, gick en sväng och så åkte vi till mormor som blev så överraskad :) Inte träffat henne på minst en månad så jag har saknat henne! Men nu syns vi på lördag igen för då är det kalas! :D ska bli härligt att få träffa alla igen faktiskt :)

J kom hem runt 4 och då gick vi och hyrde en film, 22 jump street.
Den va givetvis rolig den också så den rekommenderas! Och Channing är ju så snygg så annara får man väl kolla för den sakens skull. 

Börjar 15 idag så har några timmar kvar. Måste byta däck, har fortfarande sommardäck på min bil. Hoppas pappa kan hjälpa mig annars får jag hoppas på en verkstad som har tid idag innan jag jobbar... 

xoxo linda