Baka pepparkakor!

Tyvärr ekar det lite tomt här och det är för att jag inte mår så bra för tillfället. Allt började i lördags kväll och har inte släppt ännu, ska göra ett test till imon men sen är det bara att gilla läget. 
Det va julfest med McDonald's i måndags och det va riktigt trevligt! Där pratade jag med både chefen och H om hur läget låg till och hur det va med mig för det va väl egentligen då som det blev psykiskt jobbigt. Jag sjukanmäldes från jobb igår och J tog ledigt. Blev Växjö för provtagning och sånt och sen vila. Jag har varit i sängläge sen lördags kväll egentligen med rejäla smärtor i livmorden till och från, världens värsta mensvärk typ, vilket har gjort att även min sömn fått lida då det helt enkelt inte går att somna när det gör så ont och ingen smärtlindring hjälper. Vaknade 3:30 igår och somnade aldrig om efter det men lyckades få ihop ca 1,5 timme tolat sen innan jag la mig igår vid 22 tiden. Helt utmattad och typ nollställd. 
Hoppas på att jag mår bättre fysiskt till helgens jobb i alla fall, känns inte bra att förlora pengar även om chefen tycker det är bättre att jag är hemma. Psykiskt kan det nog ta ett tag till innan jag mår bra. Men detta kan göra att det kommer fortsätta eka lite tomt här framöver, det beror helt enkelt på mig.

Annars då? Julfesten va som sagt jätte kul och nästan alla 40+ anställda va där! Dom hade olika nomineringar och jag va nominerad till kategorin Årets Legolas. H vann den kategorin och det gör inget för han är rätt kön och jag är ju inte blond längre ;) men väldigt lyckad kväll och man märkte hur bra kollegor man har. Och även hur bra chef man har, både hon och H va guldvärda den kvällen ♡ pratade även med H igår för att prata om jobbet imon men han strök mig hela dagen och finns för mig om det är något, man blir så glad och tacksam för det ♡ 

Nu är det dags för pepparkaksbak hos mormor med My! Ska försöka ta lite kort också. Har en del kort från när jag och J bakade men dom har inte kommit upp än, men det kommer.

Imon är det julbord med Virda som jag ska försöka gå på. My pratade även om att Janeth skulle komma en vända imon också så det kan nog bli en bra dag ändå :) man får ju hålla sig lite sysselsatt så man inte tänker för mycket, även om jag fått order om att vila sen i söndags morse. 

xoxo linda