Julfix med pappa!

Idag har varit en fixar dag med pappa. Vi har städat genom att dammsuga, skura, byta sängkläder och damma, samt julbakat! Vi bakade ischoklad, cornflakes kakor, fudge och tryffel. Jag har även tvättat och gjort i ordning lite på mitt rum. Hade tänkt ta kort medan vi höll på men ska jag vara helt ärlig så glömde jag för vi höll på med 4 olika godsaker. Samma med bilder från baket hos mormor. 

Men nu är det mysigt och rent här hemma och jag är helt slut! Skulle slagit in sista julklappen till J men orkade verkligen inte! Ska även kolla efter en till för jag är inte så jätte nöjd med den jag ska slå in. 

Just nu har jag skrivit in tider i kalendrar, måste köpa nya inför nästa år, har helt glömt bort det!! Men det kan jag leta efter i Ullared på måndag :) sånt som alltid löser sig. 
Min fantastiska (och något suddiga) vapendragare. Han har hängt med lite överallt idag och spanat på spännande saker. 

Just nu är det rätt bra med mig. Inte ont idag, känt av lite lite smärta 2 gånger ungefär så det är absolut bättre. Har pratat en del med J under dagarna så det hjälper mig psykiskt, trodde aldrig jag skulle bli sån här så det är skönt att kunna prata med honom ♡ 

Igår var det julfest med Virda och vi va på Rosegarden och åt, deras buffe som man tillagar "själv" är så otroligt god!! Har knappt kunnat äta sen lördags kväll så jag chockade nog magen när jag hämtade andra portionen, men det är positivt på så vis att jag är "bra" igen. Måste äta där snart igen! Ska ta med mamma och My med för jag har för mig att någon av dom inte ätit deras buffe på kvällen. Ett måste!

Nu ska jag nog leta upp något att äta, va några timmar sen nu. Ska även försöka komma ihåg att ta kort på godsakerna vi gjort idag. 

xoxo linda