Dagen!

Blev inringd för jobb på McDonalds i morse till halv 4. Sen har vi firat min fina älskade pappa som fyllde år idag med lite presenter och god mat :) Har inte hänt så mycket idag, läste precis ut Hungerspelen: Fatta eld, så jag ska ge mig på i alla fall 1 kapitell i den sista. 
 
Hämade min mobil innan för den var klar. Då har dom lyckats hitta en fuktskada och skyller allt på det så det går inte att laga och då täcker inte garantin det. Blir så förbannad för jag VET att det inte har blivit så på grund av fukt, vi var två som fick mobilerna pajade av den förbannade förstärkaren. Så nu måste vi gå via försäkringsbolaget, igen, och sen ska jag se till att han som äger förstärkaren ska betala kostnaderna för det är inte mitt fel! Blir så trött... Det är som när några i min släkt gått till läakren för dom har ont någon stans eller något annat problem, läkaren frågar om dom röker och så svarar dom ja, då beror helt plötsligt allt på rökningen. Vad felet än är så är det på grund av att du röker. Lite så är det med telefonen, hittar något som dom tror är fukt och då är det helt plötsligt enbart det som är felet, dom bryr sig inte ens om att gå igenom den utan bara tar förgivet. Vi får väl se hur detta går, men det ska lagas för jag vill kunna lyssna på musik i headset och låta normal när man pratar med någon. Dagens teknik alltså, för teckniska för sig själva...
 
Nu ska jag läsa ett kapitell och sen sova tror jag, jobbar 11:30-19:00 imon så ska inte upp fören 9. Fick 2 tider till i mars (Virda) men skrev in dom i kalendern i lånemobilen och ingen annanstans så självklart har jag ingen aning om varken datum eller tid som jag ska jobba. Blir lite trött på mig själv, men ska jobba på fredag nästa vecka så jag får kolla det då! 
 
xoxo linda