God natt!

Hade lite svårt att somna innan så jag har varit lite seg på jobbet inatt, men annars tycker jag att det har gått jättebra :) Fick väldigt beröm över att jag stänger så bra (städar efter stängning) och att jag är bättre än vissa som varit där längre än mig, alltid kul att höra! Jag har varit lokalvårdare/städerska i över 5 år (9/2-09) så jag har inga problem med "lite skit under naglarna". Första natten fick jag ju flytta en spya från handfatet till toalettstolen, med händerna. Har aldrig hänt sen dess, kanske är karma, gjorde det frivilligt utan problem så kanske har karman "på min sida", kan ju hoppas ;)

Näe, känner att jag babblar för mycket nu. Det jag skulle komma fram till är att arbetsledaren frågade om jag ville jobba till 4 istället och hjälpa till att stänga, kanske var därför jag hela dagen trott att jag slutade 4, jag visste om det undermedvetet ;) Ibland är man synsk!

Men nu ska jag äta upp mina sista pizzabullar, suveräna när man kommer hem såhär efter jobbet och vill ha något litet och lagom! Dom är slut nu så ska nog baka nya någon dag :) när jag vaknar senare idag så ska jag dammsuga och duscha, och om jag inte har ont så kommer Rickard också och stannar över natten :)

xoxo linda