Ingen träning...

Hittade en del på Grand idag, inte speciellt mycket eller så men en del saker :) Även på Maxi och ICA, bilder kommer. Vi hittade även present till pappa så det har jag varit uppe och slagit in ihop med My, så duktiga! ;) Det var trevligt hos mormor, vi skippade boxningen och stannade en stund längre istället, träffas så sällan så det gjorde inget! Tar kanske en promenad imon eller så, skippar träningen då med eftersom pappa fyller år. 
 
Ska ta kort på det jag köpt, så vi får se när det dyker upp! Vill inte ta med den nya mobilen så ska försöka ta med min digitalkamera om den har batteri. Sen ska jag nog läsa lite! Har inte så långt kvar på Hungerspelen och ska jag bli klar denna månaden så måste jag ta det antingen idag eller imon, så ska läsa det mesta ikväll tänkte jag, ska ändå upp senast 10 så har gott om tid!
 
xoxo linda