@ Radix

Som alla andra fredagar sitter jag på Radix och väntar på att få åka hem. Har bara sökt 1 jobb idag, finns inga annonser ute som passar och jag tycker jag har skickat massa intresseanmälningar redan, men får väl bli fler...

Har kollat på lite utbildningar, vill jag fortsätta på korttidsboendet så måste jag till sist utbilda mig. Jag har 300 dagar på 3 år har jag för mig och sen krävs en utbildning, något sånt. Så ska söka både vård och omsorg, och förskollärare, eventuellt några fristående kurser också, men det blir i mars någon gång!

Annars då? Inte mycket som händer. Har missat 3 pass med träningen i veckan så ska ta ett i eftermiddag tänkte jag för jag börjar inte jobba förren 1:30 inatt så det blir super! Får även jobba 1,5 timme extra imon, alltid kul att bli tillfrågad även om det är mitt i natten. Så istället för 00-03 blir det 00-4:30 men det gör inget.

xoxo linda