2014

Känns som lite standard rubrik så jag kör på den med ;) Nyår spenderade jag först hemma med familjen och vi åt god mat! Sen till Rickard och där väntade en liten överraskning, nämligen en förlovningsring! Vi har pratat lite om det och så men jag har aldrig vetat när det blir, men nu vet jag! Jag är jätteglad och det är hela hans familj med, alla här hemma samtycker inte men samtidigt så är det ju inte så att jag är gravid eller att vi ska gifta oss nu, eller flytta, så det är inget att lägga energi på :)

Även där var det god mat och hans systerdotter är ju så otroligt underbar så det var kul medan dom va där :) Vi spelade lite spel för att hålla oss vakna till 12, kul och trevligt! Jag är super nöjd med 2013 och jag skrev ju en lista för någon månad sen med vad jag har hunnit med, ska leta upp den igen och se om man ska fylla i något. Bilder kommer även, men troligen imon för jag ska snart sova. Jag hoppas detta året blir lika bra även om det är helt blankt, förra året hade man ju ändå skolan liksom.

xoxo linda