Kvällsfix!

Glömde ju att skriva att jag stack till Jonas efter promenaden och bokade tid i april, tror det blir lagom månad och har fått ihop mer pengar. Första gången jag var där så sa han att det skulle kosta ca 800:- men nu var det 1000-1500 så får spara lite extra! Men det är inte så konstigt, kommer upp i hans timpris gissar jag på. Nacken tog ca 30 minuter så två borde ju ta i alla fall det dubbla så då blir det 1 timme.
 
Innan var det pulkaåk med Janeth och My, sämsta pulkorna men kul hade vi! Sen hem och kolla film! Nu har jag hållt på att fixa massa här hemma, skönt! Så nu ska jag gå upp och hämta katten och det jag har skrivit ut, så smidigt med en trådlös skrivare. Ska kanske se om det finns något att äta, börjar bli hungrig igen..
 
Imon ska jag nog fixa hemma och på kvällen blir det dans och jobb. På fredag blir det bio med min man! 
 
xoxo linda