På Radix!

Nu är stygnen äntligen borta, har tröttnat rejält på dom då det har gjort ont och kliat och bråkat. Nu är jag tejpad över ärret och ska ha det så i 4-7 dagar sen är jag "fri". Det hade läkt jättefint så det kändes väldigt bra att  höra med tanke på hur det gick sist... Det gick fort på VC och jag var på Radix vid 9, eller kanske till och med innan 9. Missade inte mycket eftersom vi börjar 8:30.
 
Just nu sitter jag och gör intresseanmälningar på lite jobb, måste ju... Men jag varvar det med att läsa i För dig blottad, behöver pausa ibland. Får så ont i huvudet av att kolla i en dataskärm så mycket, var ju ganska van på gymnasiet men sen blev det ju inte mycket. Har redan ont i huvudet med för hon tryckte lite hårt när hon tvättade såret, fortfarande öm. Men det går nog över till sist det med :) Nu ska jag fortsätta skriva!
 
xoxo linda