@ Radix

Sitter på Radix och har sökt lite jobb, 2 annonser och 6 spontanansökningar. Fått svart från 1 ställe att dom inte behöver folk nu men att det snabbt kan ändras så han sparar mina uppgifter, kul att läsa men samtidigt vet man nästan till 80% att dom inte kommer höra av sig, men hoppas kan man! :) Så det gör jag!
 
Har faktiskt varit aktiv hittills, sökt jobb och det som hör till och även betalat in till Zumban och skuld till mamma och My, nu väntar jag bara på en faktura från Dr.Tore och så ska tandläkaren och Spotify dra från mig på typ måndag eller något. Zumban dras inte heller fören då, tydligen är det så när det är bankgiro. Har inte fått pengar från försäkringskassan ännu så det kommer nog också på måndag, har ingen aning om hur mycket eftersom jag var borta någon gång, men det ska nog gå!
 
Var varken hos Jonas eller chefen i onsdags då chefen inte jobbade (svårt att träffa henne då) och så åkte vi direkt för att äta med mamma istället för att prata med Jonas. Funderar på att skriva till hans sambo på FB och se om jag kan boka genom henne, men vi får se, annars får jag gå dit en snabbis någon dag när jag är inne. Annars då? Händer inte så super mycket, och ska inte hända så super mycket idag heller. Har kollat på serie i två dagar nu så ska fortsätta med det när jag kommer hem, så man kommer lite i fas med det som ligger ute. Glee har uppehåll i 1 månad så jag kan kolla på alla andra i lite lugn och ro, hoppas jag.
 
xoxo linda