Sökt lite jobb!

Är väldigt dålig på att uppdatera här, jag vet! Igår tog jag tåget till Rickard efter jag hade vaknat och gjort mig klar. Hos honom bjöds det som vanligt på god mat, och så kom hans syster + familj med hembakta kakor, mums! Vi firade att liltjejen har blivit av med gipset, riktigt trevligt och det är alltid kul när Peggy är med. Vi gjorde inte mycket mer efter att dom hade gått, kollade på Så ska det låta och sen gick vi och la oss. Rickard började jobba vid 6 idag så jag åkte med och sov i lägenheten, mamma kom en runda och jag hjälpte henne lite, sen stack hon och sen kom R igen. Vi kollade bara på TV.
 
Nu ikväll har jag inte gjort så jättemycket. Dubbelpass på träningen och sen hem för att äta, hoppas på i alla fall lite träningsvärk imon! Messade lite med Elin och kände att jag behövde göra något med mitt liv (hon ska eventuellt på språkresa) så jag har sökt 3 jobb. Suger att det inte finns så spciellt mycket att söka... Hoppas verkligen på någon mataffär jag sökt hos. Har även kollat lite kurser och så medan jag har varit på Radix, men man kan ju inte söka förrens mars, så det är bara att vänta! Visst, jag har ju jobb på McDonalds men det är 46 anställda, det finns inte många tider för mig som är ny då, vilket är synd för jag trivs verkligen där och när jag inte jobbar ofta (just nu bara varannan helg) så tappar jag mycket. Men jag hoppas på att det blir bättre.
 
xoxo linda