Trött!

Körde ju dubbelpass idag med, SomaMove och Zumba. Soman är otroligt jobbig i vissa moment, andra är rätt lätta och sköna, och Zumban är ju mest rolig men visst är den jobbig med! Både jag och Janeth fick håll och svettades rätt bra! Men det var kul :)

Annars har jag inte gjort mycket idag, bilen klarade sig genom besiktningen vilket förvånade oss alla, men kul! Men förutom det har jag mest kollat på TV.

Imon är det Radix på förmiddagen. Efter det ska jag till McDonalds för det blev lite fel med lönen, så det ska jag kolla med chefen om hon är där. Efter det ska jag till Jonas och boka tatueringstid i april om dom har, då har jag väntat ett tag och hunnit tjäna ihop ännu mer pengar. Så vi får se hur det går :) Sen vill My ta en tur på Grand så vi ska dit, äta på Graffiti café, dom har så god kycklingsallad!

xoxo linda