Juli!

Har uppdaterat dåligt men har inte haft tid. Sen jag kom hem från London har jag jobbat varje dag. Igår blev det bara 1 timme men det skulle bliviy mer, men totalt dött med folk ute så jag fick åka hem. Det var på McDonalds alltså.

På eftermiddagen körde jag till stan för att skriva på mina nya avtal på McDonalds och hämta mina glasögon. Yes, nu var det även min tur att skaffa! Dock inte på heltid, bara när jag läser, kollar på TV och kör bil.

Såhär ser dom ut. Känns jätte konstigt att se sig själv i det, även mamma tycker det blir fel. Men färgen är så bra, den smälter liksom in i håret. Delvis därför valet föll på dom.
Medan jag va i stan passade jag på att träffa min man efter att han slutat :)

Det kommer komma upp massa bilder från London när jag får tid till att lägga över allt i datorn, måste även sortera dom. Bilder på shoppingen kommer efter att Janeth fått se allt, vilket blir imon kväll efter Zumba och bubbel på hotellet! Super mysigt.

Just nu är jag på ett av jobben, vi kan kalla det Humana eftersom det är via dom jag är anställd. Är hemma hos en privatperson och det blir enklast så. Fick SMS igår om jag kunde jobba 16-22 idag. Missar träningen men den tar jag imon istället! Då är det Zumba ute på Öjaby igen, ser fram emot det!

Terminens sista skoluppgift ska in senast måndag så jag ska plugga så mycket jag bara kan denna veckan. Det går bra, har bara 2 artiklar, 3 böcker och 4 föreläsningar kvar. Ska se hur det blir med föreläsningarna, var ju aldrig på dom eftersom det var student båda dagarna... Vi får se helt enkelt!

Börjar överväga att hoppa av. Det är inte kul och jag vill troligen inte jobba med det ändå. Älskar barn men vill orka med min egen familj, som jag hoppas ha innan jag är färdig utbildad. Några i klassen pratar om att det helt plötsligt är 4,5 år som utbildningen är på. Vill egentligen inte lägga så mycket tid på något jag inte vill göra. Men, jag har blivit godkänd på allt som blivit bedömt helt utan problem vilket gör att jag känner mig duktig och inte vill ge upp. Men vi får se, jag ger det en termin till och sen måste jag väl bestämma mig. Eller om jag bara låter tiden gå och gör alla uppgifter utan att tänka på tiden, men givetvis hålla mig till alla deadlines, även om inte lärarna gör det.

Långt inlägg detta, men har inget att göra och det var ju längesen sist. Imon ska jag plugga och sen blir det äta ute med Rickard innan jag ska träna. Har glömt att skriva (tror jag) att 6 juni firade vi 1,5 år. Lite sent skrivet för på måndag är det 19 månader istället. Puss på dig ♥

xoxo linda