NU SÅ! 😠

Nu Àr jag Àntligen klar med den förbannade skoluppgiften, Àr inte ett dugg nöjd men har verkligen inte tid att göra om den. Usch... har suttit i 5 timmar med jÀvulskapet ikvÀll och skrivit över allt pÄ datorn. Det var nog precis sÄ att jag klarar grÀnsen pÄ antal sidor man skulle skriva. Hatar att vara ute i sista minuten men har jobbat sÄ otroligt mycket att jag inte haft tid, helt slut nÀr jag kommer hem...

Imon blir en lÄng dag, 8:30-22, först Virda sen McDonalds, har 45 minuter pÄ mig dÀr emellan. Kommer gÄ bra, har jobbat lÄnga dagar förr, mina Virda lördagar Àr ju alltid 9-22 sÄ jag Àr van. Men ÀndÄ, jobbigt att vara trött pÄ McDonalds, kan ju inte visa det mot gÀsterna.

Kommer bli bÀttre pÄ bloggen ganska snart, Àr helt ledig pÄ tisdag men har massor att fixa hemma sÄ det blir nog inget om London precis dÄ.

Klockan Ă€r över 00 vilket betyder ny dag. AlltsĂ„ har jag och Rickard varit tillsammans i 19 mĂ„nader, puss och jag Ă€lskar dig 💞.

Förresten, syns mina smilisar som jag lÀgger upp ibland? Annars kan jag ju lika gÀrna strunta i dom :)

xoxo linda