Torsdag!

Hej hej!
Jag har blivit sämst på att uppdatera, men jag har verkligen allt annat än tid till det. Just nu sitter jag och äter, har rast på McDonalds, slutar 13:00 och åker direkt till Virda för att jobba 2 pass där, 13:30-17:15 & 18:00-22:00. Lång dag med andra ord.

Det ser kanske inte så gott ut med det var det, pulled pork, pommes och pommeskrydda. Mums!!

Va i Ullared i måndags, har tagit kort på allt, ska bara rensa och eventuellt lägga över i datan och blogga från den. Får se när tillfälle ges. Har en relativt stor skoluppgift som ska göras också, helst vill jag ha den inskickad innan jag åker till London.

Imon är det Zumba uppvisning på Araby på en kulturfestival. Taggad!! Kommer bli spännande. Det är en del höfter och skaka rumpa, kul, men det syns ju inte... vi står med ansiktet mot publiken och då ser dom ju varken rumpa eller höfter på rätt sätt. Men det blir nog bra ändå :)

Va ledig igår så jag började plugga lite smått med den nya och sista uppgiften för denna terminen. Sen messade Janeth runt tjugo över sex om bilbingo, hade helt glömt det. Frågade My om hon ville åka så det var bara att byta om och sen sticka fort som attan! Tyvärr vann vi inte men det var trevligt ändå :)

Nu slutar snart min rast så ska göra mig klar för att gå upp. Inte så roliga beställningar idag, mest kaffe.

xoxo linda