Ensam

Virda är uppdelat i 2 delar, skola och korttids/fritids och den eleven jag har hand om idag går i skola i en annan kommun och är ledig idag, så vi är själva på korttids/fritids idag. Dom andra kommer mellan 13-14 så det är ungefär när jag slutar. Vet inte hur det funkar när man är själv, äter vi med skoldelen eller själva? Samma mat eller egen? Får kolla det om det skulle råka komma någon.

Hade varit skönt att komma ut på en promenad men jag har aldrig kört rullstol innan så jag vill inte chansa när jag är ensam. Om ca 1 timme är det musik i alla fall som vi ska vara med på.

Det är rätt skönt att det bara är vi, eftersom jag inte sov överdrivet mycket så kan man slappna av lite och behöver inte vara social. Sen tror jag att dom har lite extra koll på mig efter jag är ny, och då slipper jag tänka på det också när jag är ensam. Jag kan slappna av helt enkelt!

xoxo linda