Hejsan!

Har inte skrivit sen i fredags, tur att jag gjorde en del inlägg då. Det gick bra att jobba och även att fixa med allt hemma.

I lördags va det information med Dacke som gjorde att en tungd släpptes från mina axlar, riktigt skönt! Nu ser jag bara fram emot det som är på gång. Hem och fixa färdigt med mamma och mormor som så snällt hjälpte till. Släkten kom runt fyra och jag hade så kul! Älskar min släkt, har alltid så kul med dom och skrattar nästan hela tiden. Tack för kvällen! Självklart kollade vi på finalen av Melodifestivalen och jag är faktiskt nöjd med resultatet.

Igår jobbade jag och syrran och idag gör jag inte för mycket. Träning ikväll och så kommer Janeth så vi kan planera gymnastiken till torsdag. Fick ett mejl som gjordr mig väldigt glad, typ ett jobb kan man säga, men det är utbildning när jag är i London så måste kanske tacka nej.

xoxo linda