I said yes!

Har varit hos Rickard hela helgen så jag har inte brytt mig om att skriva här. Nästan så fort jag kom innanför dörren hos R så fick hans pappa ett samtal, bebisen hade kommit! Hann va där i ca 5 minuter innan det hände. Jätte kul och så var Peggy hemma hos R så vi lekte lite. Hon är så rolig, hon har så många ideer för sig och pratar så gulligt. Och nu är lilltjejen storasyster :) Och R:s mamma gratuelrade mig till att ha blivit "moster", kul att dom ser mig så :) Vi tog det lugnt hela kvällen, han och jag åkte till stallet vid halv 7 (?) och vi tog med oss Dexter som är hans andra systers gosehund. Han och jag skulle gå i skogen medan R fixade i stallet och med hästarna men det verkade som att både jag och hunden var mörkrädda för han vände tillbaka väldigt snabbt. Blev hemmagjord pizza till middag, mums! 
 
I lördags åkte jag, Peggy och Rickards föräldrar till BB för att titta på bebis och grautelar dom nybliva 2-barns föräldrarna. Det var en söt lite pojk som hade kommit till världen och Peggy var så glad :) Sen åkte vi hem igen och gjorde nog inte allt för mycket har jag för mig. Kollade på Hungerspelen 2! Idag blev det tacos, jätte mums! 
 
Igår städade vi min och hans mammas bil. Min va så smutsig så det behövdes verkligen! Jag tackade även JA till utbildningen. Hoppas jag klarar det bara, men det ska nog lösa sig. Åkte hem runt 5, men först skulle jag och My städa/jobba. 
 
Idag har jag försök få tag på alla böcker till första uppgiften men det är inte det lättaste! Har 3 "böcker" som är pdf så den ena har jag skrivit ut då det bara va 23 sidor men dom 2 andra är på över 200 sidor så det tänkte jag verkligen inte skriva ut. Nu i eftermiddag har jag hunnit läsa en och det var "Värdepedagogik i skolans vardag" och nu är jag så trött och har ont i huvudet så jag hoppas jag hinner vila en snabbis innan träningen vid 6, men först mat! Ska fortsätta plugga på detta imon en liten stund innan jag jobbar (14-18) och efter för jag missar träningen. 
 
Har även fått boka om min tauteringstid som var om 22 dagar (8/4) för vi har träff i skolan 7-9/4. Så nu har jag samma tid fast 12 juni istället. Lite dumt att det är vid sommaren men jag smörjer ju alltid in mig med solskydd över tatueringen i nacken så det är inga problem. 
 
xoxo linda