Kvällsprat!

Det gick bra att jobba, hon var superglad nästan hela tiden förutom sista kvarten jag var med, då blev hon väldigt arg men det gick bra det med! Fått två pass till så det är bra, kan behövas :) Åt när jag kom hem och sen har jag bara bytt kattsand, dammsuger och byter lakan imon istället, har mer tid då. Har fixat lite med mitt studentkonto och börjar väl få lite koll på en del, men fortfarande en del frågetecken. Känner även en del stress inför allt detta, förstår inte speciellt mycket.
 
Har precis pratat på Skype med Rickard, supersmidigt! Men fick lägga på nu då han ska upp tidigt, själv ska jag upp vid 7 så får väl lägga mig snart. Fick besked från CSN och det är inte mycket pengar jag får, men har jag tur täcker det böckerna och det verkar det som att det gör faktiskt, hittills i alla fall! 
 
xoxo linda