Lite oordning!

Har blivit lite tokigt på jobbet idag. Jag skulle ha hand om en kille men eftersom vi inte känner varandra skulle jag eventuellt byta med någon annan. Nu va problemet att han är ledig idag och på dom två barnen jag känner var det redan två på varje, onödigt med en tredje! Och sen är det en pojk till men han är så speciell att vi timvikarier inte får ha honon utan det finns några vikarier enbart för honom, så då kunde jag inte va där heller.

Det slutade med att jag skulle gå bredvid en annan pojk jag aldrig träffat men bara fram tills ca 10 för då har han gymnastik på ett annat ställe och så ville chefen prata med mig (fick kul besked igår, kommer i ett annat inlägg om jag kommer ihåg) och efter det får vi se vad jag ska göra. Jag kan säkert fortsätta va med den för mig nya killen men annars gör det inte mig så mycket om jag får gå hem!

Idag ska jag plugga någon timme tänkte jag, försöka skriva en hel sida till och läsa igenom allt jag skrivit och sen har jag bara en sida kvar att skriva, skönt! Men är ändå orolig att jag inte blir godkänd. Sen ska jag se Let's dance och sen sova för jag ska upp runt 6 imon då det är gymnastik mellan 8-12 ungefär. Efter det åker jag och mamma till mormor och äter våfflor!

xoxo linda