Trött!!

Det var ett ganska jobbigt pass vi avslutade med ikväll. Har ju gått på medlegympa innan men nu har tränaren fått såna problem med sina knän att hon inte kan fortsätta denna termin så nu är det två andra som delar på passet istället. Ibland blir det Funktionell och ibland blit det Tabatha (?), men man ska ju variera sin träning så att det är olika på måndagarna gör inget! Man är lite seg nu ikväll och jag börjar känna av nacken, men det kan också bero på alla dåliga ställningar framför datorn.
 
Håller på att prata med min kusin just nu, ska få låna två böcker av henne inför pluggandet och hon kommer eventuellt på onsdag (kanske imon) och då får jag även en annan bok som jag beställt idag! Eller, hon sa att den kommer på onsdag men man vet ju aldrig, i så fall blir det på torsdag. Skönt att ha lite saker hemma, håller på att fixa alla men det är svårt att få tag på en av dom billigt, men då har jag tur som har min snälla kusin som faktiskt har den! Skönt att slippa oroa sig för den nu, kan beställa den sen när jag har fått pengar istället för den kostar runt 300:- begagnat (hittat billigare men dom är j ugivetvis sålda) annars kostar den över 400 i nyskick. Får se hur jag löser det där. Antar att CSN kommer i april om jag får min ansökan beviljad? Ingen aning om hur det funkar...
 
Har heller ingen aning om hur man skriver en "uppsats" på universitetsnivå. Ska man ha framsida? Innehållsförteckning? Får jag göra rubriker som har större teckenstorlek än vad som står? Hur refererar man på ett godkänt sätt? Får försöka komma ihåg alla frågor så kanske jag kan fråga min kusin när hon kommer. Annars vill jag gärna träffa den som är kursansvarig och prata med henne om det. Men vi får väl se. 
 
Nu ska jag lägga undan plugget för ikväll och läsa en bok och slappa istället. Håller på att läsa bloggar just nu också. Får se när jag vaknar imon, tänkte inte ställa klockan för jag hinner ändå plugga och fixa mig och allt det som behöver göras. Borde dammsuga, och då skulle jag kunna byta lakan också. Japp, får se helt enkelt.
 
xoxo linda