Jag i tisdags!

Vågade mig på att använda vita byxor/leggings i tisdags! Hade tur hela dagen, vilket va skönt för dagen efter rann det caesardressing rakt ner i knät, hade ljusrosa byxor då men regnet fick det att se ut som vatten. Men tur att det inte hände i tisdags, men det är väl karma kanske ;) 
Tycker att mitt hår har vuxit väldigt mycket sen Petra klippte mig förra året, kul! :D Men vill gärna klippa mig igen för det är lite slitet nu, det är minst 6 månader sen så det är egentligen på tiden. Gillar att det börjar växa bra nu i alla fall, syns kanske inte så bra på bilderna men har man håret "bakom sig" så ser det långt ut när det ligger mot ryggen. Alltid varit lite "avis" på My för hon har haft längre än mig ett bra tag, men nu är det inte så överdrivet enorm skillnad, så det är skönt. Kul för er att veta, I know ;) Men jag tycker det är kul.
 
xoxo linda