På jobbet!

Har inte skrivit på länge, som vanligt. Har pluggat, jobbat och umgåtts. Igår var det valborg som jag "firade" hos min moster med mamma, Rickard och delar av släkten, trevligt! Va hemma runt 10 tror jag, startade en film om somnade :)

Idag började jag jobba 14:30, trodde det var 13:30 så fick vänta en timme på jobbet, men så är det. McDonalds ringde och frågade om jag kunde jobba lördag natt, 00-4:30, och jag sa ja, men efter ett par timmars övervägande hit och dit så ringde jag återbud. Jobbar redan mer än 44 timmar mellan torsdag - söndag så jag behöver min sömn.
Torsdag: 14:30-22 Virda
Fredag: 7:45-13 McDonalds, 12:30-22 Virda
Lördag: 9-22 Virda
Söndag: 9-17 Virda, ca 18-20 JonCon
Skullr jag då jobba lördag natt så hade jag inte hunnit sova innan jag började eller efter. Har ångest över att jag sa ja och sen ringa återbud, men hade troligen fått det även om jag sagt nej direkt.
Som man kan se på "schemat" så är jag lite dubbelbokad på fredag, så jag ska se om jag får sluta 12:30 för då missar jag en halvtimme på varje ställe, lite mer rättvist.

Är riktigt trött just nu så ska äta när jag kommer hem och sen sova! Tur att jag gjorde klart skolarbetena i måndags, hade inte haft tid annars. Mamma ska läsa igenom ett arbete och sen ska det in på söndag, en ska in imon så jag ska bara läsa vad dom i min grupp har skrivit sen skickas den också in! Det är på väg åt rätt håll alltså :)

Detta blir en tuff vecka och nästa vecka blir också rätt tuff, men jag ska nog klara det! Det som ger mig mest ångest nu (förutom återbudet) är att jag inte vet om jag får gå tidigare imon, hoppas hoppas.

xoxo linda