Hard work work

Har skrivit ut mer "plugg-material" idag, har nästan 20 olika "ämnen" kvar att skriva ut. Kommer nog ta ett tag att gå igenom alla olika och verkligen få det att fastna!
Här är allt jag har att läsa och plugga nu:
Är en del även om man kanske inte tror det. Och detta är ju då för att jag ska försöka bli arbetsledare, chefen tror så pass på mig att hon tror jag är klar inom 3 månader, och då skickas jag på en utbildning som gör att jag är "godkänd" men där är det 3 månaders väntetid. Men dit kommer jag bara om alla tror att jag klarar det, McDonalds står för allt och man är då i Stockholm i 4 dagar så det kommer kosta en del för dom. Klart dom vill att jag ska åka därifrån som godkänd!

Hade tänkt läsa lite men måste ta och sova istället! Slänger upp några bilder från igår och idag på mity nya hår. Sa typ förra veckan att jag ville tona håret i någon helt annan färg, tyvärr hade dom inga roliga färger så jag tog röd som var mest oväntat. Funkar, men saknar det blonda... J fick äran att färga det igår kväll!

xoxo linda