Snart sängen!

Ligger i sängen och läser SOLO, ännu får man väl säga fast jag har gett mig på ett nytt nummer. Hade 6 SOLO och har 4 ShapeUp plus en skvallertidning, så jag har en del att läsa :) Har inget planerat imon så ska läsa och slappa då med. Kanske sover hos J imon natt, beror på hur sömnen är inatt, har nämligen haft många "anfall" sen mitt medarbetarsamtal igår eftermiddag. Och när jag höll på att somna hos H och innan i sängen så fick jag alltid ett nytt anfall, så därför är jag lite osäker på sömnen inatt, men hoppas på det bästa!

Förutom att läsa så håller jag även på med tvätten, har hängt upp en maskin, en är klar om 10 minuter och sen slänger jag in en annan maskin så får jag hänga den imon! Ska byta sängkläder imon så jag ska tvätta dom direkt när jag vaknat typ för jag hade inget lakan, hade tänkt byta idag annars. 

xoxo linda